tag:blogger.com,1999:blog-3083393377486962178.post4972997168594032746..comments2023-11-03T01:55:59.532-07:00Comments on El missatger: Fragments de desesperança. La proa (Steerage), Alfred Stieglitz, 1907El missatgerhttp://www.blogger.com/profile/09923412086389605811noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3083393377486962178.post-36992767404529968012012-04-01T00:54:53.431-07:002012-04-01T00:54:53.431-07:00Les classes socials tenen molt de mascarada, oi, E...Les classes socials tenen molt de mascarada, oi, Enric? I la diagonal de la passarel•la ajuda a crear aquesta sensació de tridimensionalitat que té la fotografia, una tridimensionalitat tancada en ella mateixa, ja que la proa fa una mica de tancament del teatre. Tot un espectacle per als nostres ulls. <br />Salut!El missatgerhttps://www.blogger.com/profile/09923412086389605811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3083393377486962178.post-57566676010261736712012-03-30T10:46:20.587-07:002012-03-30T10:46:20.587-07:00Jo afegiria que la passarel·la dóna volum a la fot...Jo afegiria que la passarel·la dóna volum a la fotografia: és la tercera dimensió d'aquesta imatge.<br /><br />I encara una altra cosa. És evident que es tracta d'un vaixell, però tot plegat té un aspecte circense, d'espectacle, on els espectadors no són els de dalt, sinó nosaltres, que no estem no a dalt ni a baix, sinó a l'alçada de la mateixa passarel·la que, ara, és la separació entre el nostre món d'observadors i els dels passatgers a la cerca del futur.Anonymousnoreply@blogger.com